Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9JTD пали трудно и гасне на 3000 об/мин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.9JTD пали трудно и гасне на 3000 об/мин

    Такаааа... става въпрос за колата от подписа.
    В петък следобяд си дънех музика (имам не много слаб басс в багажника) и като се опитах да запаля колата въртеше все едно няма нафта (а има над половин резервоар) и сега я пала с припомпване на газта за да запали. Покарах я няколко дни и днес за първи път дадох газ над 3000 оборота и тя взе, че изгасна Запалих я и кротко кротко се запътих към нас, но любопитството надделя и реших на една ненатоварена улица да пробвам пак... та оказа се че и на първа и на втора го имам този проблем (на трета ме е страх, че изгасне ли скоростта вече е значителна), а на място двигателя се форсира без проблеми

    Почетох из форума и разбрах, че най-вероятно е помпа за високо налягане, но реших да видя възможно ли е да е от нещо друго и най-вече дали има шанс от вибрацийте нещо да не прави хубав контакт и от там да идва всичко?

    Предварително блягодаря на всеки, който даде някакъв съвет
    Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 00:14.
    sigpic
    Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
    BMW 316 Compact '95

  • #2
    Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение

    Почетох из форума и разбрах, че най-вероятно е помпа за високо налягане, но реших да видя възможно ли е да е от нещо друго ......?
    Колега,възможно да е и от датчик колянов вал.Симптомите наподобяват болестта.
    На диагностика ще покаже със сигурност.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
    Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
    http://www.family-sozopol.com/

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
      ...........възможно ли е да е от нещо друго ..........
      Писано е вече по въпроса. За да не се повтарям отново, прочети внимателно тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47563

      Comment


      • #4
        Преди да загасне,светва ли нещо на таблото?
        И така,между другото,кога ти е сменян горивния филтър?
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от me4o4ko Покажи съобщение
          Колега,възможно да е и от датчик колянов вал.Симптомите наподобяват болестта.
          На диагностика ще покаже със сигурност.
          Ще го погледна


          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
          Писано е вече по въпроса. За да не се повтарям отново, прочети внимателно тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47563
          Колега изчел съм я още преди да имам проблем (от любопитство), но там до колкото схващам е при по-висока скорост и не винаги, а на мен ми е дори на първа, но като по часовник на 3000 оборота. В другата тема се говореше и за ангренажа, но го сменях когато го купих и май още не му е дошло времето.


          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Преди да загасне,светва ли нещо на таблото?
          И така,между другото,кога ти е сменян горивния филтър?
          Да забива муцуна светва дюзата опитва се да не изгасне и след това гасне. когато дам на контакт първо не изгасва, но след като запали и й подам газ лампата гасне. Филтъра е сменян преди около 3000 км
          sigpic
          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
          BMW 316 Compact '95

          Comment


          • #6
            Ако опиташ да я набереш плавно,прескача ли ги тези обороти?
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Ако опиташ да я набереш плавно,прескача ли ги тези обороти?
              Ми не се сетих да пробвам, но днес излязох за тест.
              Запали като пич и няма никакви проблеми - нито студена нито топла. Та проблема и със паленето изчезна и вече се чудя от какво може да е било.
              Не знам дали има общо, че вчера завърших тубата и посвири 2-3 часа. Надявам се някое кабелче да е било тръгнало да се размества и сега да се е наместило (макар да не знам дали е възможно от това да е бил проблема) всичко да си е дошло на мястото...

              EDIT: След малко излизам за по-дълго каране и да видя дали ще ми направи някой проблем
              Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 14:19.
              sigpic
              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
              BMW 316 Compact '95

              Comment


              • #8
                Дано да си е наместила акъла.Може пък някаква смрад да е имало в горивото и да и е било трудно да я преглътне.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Дано да си е наместила акъла.Може пък някаква смрад да е имало в горивото и да и е било трудно да я преглътне.
                  Дано... днес не ми прави проблеми, като изключим, че на моменти пали трудно...
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                  BMW 316 Compact '95

                  Comment


                  • #10
                    Регулатор

                    Comment


                    • #11
                      Като е студено или студена не гасне ако е регулатор
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                        Като е студено или студена не гасне ако е регулатор

                        Дамм сега разбрах, че номера го прави само когато е загряла добре и само при рязко даване на газ (при постепено ускорение няма проблем).
                        Искам да попитам възможно ли е да е от горивния филтър тъй като се сетих, че малко след като смених филтера сипах една гадна нафта (от ЕКО)?
                        Освен това в багажника под кората при задния прозорец видях една черна кутия - какво е това и може ли да е от нея?

                        EDIT: сега се сетих, че колегата myato ме пита за него Освен това ми направи впечатление, че поработва 1-2 секунди опитвайки се да не изгасне (като в момента, в който загуби мощност, светна дюзата) и след това изгасва.
                        Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 19:26.
                        sigpic
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                        BMW 316 Compact '95

                        Comment


                        • #13
                          На мен от лоша нафта, ми гаснеше просто като си карам, ей тъй лекичко (2000об. например) без да подавам рязко газ, светва лампата и загасва.
                          На мен така ми гаснеше 3-4пъти за 2седмици например, ма жената удари джакпота и за 10к.м. в града и загаснала колата 15-пъти и замалко да си хвърли книжката в Марица...........
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #14
                            На първо време пробвай с нов горивен филтър или развий този и виж какво се мандахерца в утайника и го промий,както и филтъра.Продухай системата за обратна нафта и при първото палене,остави да тече в някакъв съд и после я закачи.Ако от това не се оправи-нещата отиват към помпата за високо налягане/вероятно регулатора/.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              На първо време пробвай с нов горивен филтър или развий този и виж какво се мандахерца в утайника и го промий,както и филтъра.Продухай системата за обратна нафта и при първото палене,остави да тече в някакъв съд и после я закачи.Ако от това не се оправи-нещата отиват към помпата за високо налягане/вероятно регулатора/.
                              Благодаря за изчерпателния отговор колега. В събота ще сменя филтера и ще видя какво ще стане
                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                              BMW 316 Compact '95

                              Comment

                              Working...
                              X